Tu nesi vienas!

Antradienis, 24 kovo 2020 21:55

Jurbarko rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuro specialistai pataria, kaip palaikyti gerą psichologinę savijautą saviizoliacijos laikotarpiu:

Jurbarko VSB ir kitos visuomenės sveikata besirūpinančios organizacijos pažymi, kad stiprus nerimas arba pastovus buvimas parengties būsenoje, silpnina mūsų imuninę sistemą. Taigi, labai svarbu šioje mums visiems neįprastoje situacijoje ne tik laikytis saugumo priemonių, bet ir pasirūpinti savo psichine gerove.
Jurbarko VSB specialistai dalinasi rekomendacijomis, kurios galėtų padėti lengviau suvaldyti nerimą, kylantį dėl COVID-19:
• Ribokite nerimą keliančios informacijos srautą. Siūlome tikrinti naujienas ne dažniau nei du kartus per dieną konkrečiai pasirinktu laiku.
• Pasirinkite patikimus informacijos šaltinius. Remkitės faktais, oficialia atsakingų institucijų teikiama informacija, ribokite emocijomis paremtų straipsnių, komentarų peržiūrą.
• Atskirkite, ką galite ir ko negalite kontroliuoti. Pavyzdžiui, Jūs negalite sustabdyti viruso plitimo, tačiau galite sumažinti užsikrėtimo riziką laikydamiesi asmeninės higienos ir būdami namie.
• Kiek įmanoma nekeiskite sau įprastos rutinos. Pavyzdžiui, jeigu turite dirbti namuose, paskirkite tam atskirą laiką, erdvę, tarsi būtumėte darbe.
• Skirkite laiko savo jausmams. Jums priimtinais būdais išreikškite jausmus, kylančius dėl COVID-19. Pavyzdžiui, galite rašyti dienoraštį, dalintis savo emocijomis su artimaisiais, užsiimti kūrybine veikla, mankštintis.
• Kreipkitės pagalbos į kitus arba suteikite pagalbą patys. Padėdami vieni kitiems suprantame, kad esame ne vieni ir šioje sudėtingoje situacijoje turime paramą. Jeigu ilgą laiką nepavyksta nurimti, skatiname kreiptis pagalbos į psichikos sveikatos specialistus ar emocinės paramos telefonu tarnybas. Jurbarko rajono gyventojams psichologinę pagalbą teikia:

1

Skaityti 201 kartai Atnaujinta Antradienis, 24 kovo 2020 22:28